Płatności
Za towar można zapłacić w następujący sposób:
- Za pomocą bankowości elektronicznej. Płacąc za pośrednictwem bankowości elektronicznej, wybierzesz swój bank i zostaniesz przekierowany do okna płatności. Ta metoda płatności jest najszybsza. Przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie w ciągu kilku minut.
Dostawa
- Minimalna ilość zamówienia – 5 produktów.
- Przy zamówieniu mniej niż 5 sztuk obowiązuje opłata 15,00 zł.
- Koszyk może składać się z różnych pozycji (np.: 1 kg maku, 2 kg orzechów laskowych, 0,5 kg płatków kukurydzianych, 100 g liofilizowanej żurawiny).
- Towar dostarczany jest pod wskazany przez Ciebie adres.
- Cena dostawy na terenie całej Polski to 10,00 zł.
- Towar zostanie dostarczony kurierem w ciągu 2-3 dni roboczych.
- Zamówienie uważa się za otrzymane w określonym dniu, jeżeli zostało złożone, a płatność za nie wpłynęła do godziny 11.00 tego dnia.
- Towar zamówiony w sklepie internetowym www.orzechyplus.pl dostarczany jest wyłącznie kurierem.
- Po otrzymaniu przesyłki Kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona (pomarszczona, zamoczona lub w inny sposób uszkodzona zewnętrznie). Konieczne jest również sprawdzenie, czy przesyłka nie jest uszkodzona od wewnątrz lub czy wszystkie zamówione towary znajdują się a paczce.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki lub braku niektórych towarów, nie przyjmuj przesyłki.
- Po odebraniu przesyłki przez Kupującego lub jego przedstawiciela i podpisaniu potwierdzenia odbioru bez uwag, przesyłkę uważa się za dostarczoną w nieuszkodzonym opakowaniu, odpowiadającej ilości, jakości i asortymentowi.
Zwrot towaru
- Produkty spożywcze o odpowiedniej jakości nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
- W przypadku złej jakości towaru Kupujący ma obowiązek poinformować www.orzechyplus.pl o wadach jakościowych drogą mailową w ciągu 48 godzin.
- Kupujący może poinformować o zakupionym towarze złej jakości telefonicznie +48 22 104 37 66 lub mailowo na adres [email protected]
- Na własny koszt odbierzemy od Ciebie wadliwy produkt i wymienimy go na wolny od wad lub zwrócimy Ci pieniądze. Zużycie produktu nie może być mniejsze niż 95%.
- W przypadku, gdy Kupujący chce otrzymać zwrot pieniędzy za zwrócony towar złej jakości, zobowiązany jest skontaktować się z nami na adres [email protected] oraz złożyć wniosek o zwrot środków.
- W żądaniu zwrotu Kupujący zobowiązany jest podać: imię, nazwisko, numer zamówienia, nazwę i ilość wadliwego towaru oraz przyczynę zwrotu.
- Środki zwracane są Kupującemu z powrotem na konto bankowe, z którego zapłacono za towar.
- Środki zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od przesłania pisemnego (e-mailowego) żądania Kupującego i zwrotu Sprzedającemu towaru z wadą.