REGULAMIN ORZECHYPLUS.PL
1.Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin, wraz z dokumentami w nim określonymi, ma na celu dostarczenie informacji o firmie UAB „HILLA” („Sprzedawca”) oraz wskazanie osób kupujących („Kupujący”) towary („Towary”) w sklepie internetowym www.orzechyplus.pl. Zawiera warunki sprzedaży towarów oferowanych w sklepie internetowym („Regulamin”).
1.2. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie przy zawieraniu wszelkich umów sprzedaży Towarów między Sprzedawcą a Kupującym („Umowa”). Przed zamówieniem jakichkolwiek Towarów w sklepie internetowym prosimy o dokładne zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego prawidłowe zrozumienie. Należy pamiętać, że przed finalizacją zamówienia, Kupujący musi wyrazić zgodę z niniejszym Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a w przypadku odmowy, zrealizowanie zamówienia i zamówienie Produktu nie będzie możliwe.
1.3. Kupujący jest zachęcany do wydrukowania niniejszego Regulaminu w celu wykorzystania go w przyszłości.
1.4. Informujemy, że niniejszy Regulamin może zostać zmieniony zgodnie z procedurą określoną w Regulaminie. Każdorazowo przy zamawianiu Towarów, zalecamy zapoznanie się z Regulaminem, tak aby Kupujący był pewien, że w pełni rozumie warunki, na jakich zamówienie zostanie złożone w konkretnym przypadku. Ostatnia aktualizacja Regulaminu dnia: 1 października 2020 r.
1.5. Sklep internetowy www.orzechyplus.pl to sklep detaliczny, przeznaczony dla konsumentów, którzy kupują towary na potrzeby osobiste, rodzinne i domowe, niezwiązane z działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.Informacje o Sprzedawcy
2.1. Regulamin ma zastosowanie do zakupu Towarów na stronie www.orzechyplus.pl. Sprzedającym jest UAB „HILLA”, litewska spółka prawnie zarejestrowana i działająca na terenie Republiki Litewskiej, kod 305048831, adres siedziby ul. Plento 92, LT-19126, Širvintos, Litwa, tel. +48 22 104 37 66, [email protected].
3.Towary
3.1. Zdjęcia Towarów prezentowane w sklepie internetowym mają jedynie charakter poglądowy. Sprzedawca nie może zagwarantować, że ekran urządzenia Kupującego będzie wiernie oddawał kolory Towarów, pomimo iż Sprzedawca dołożył wszelkich starań, aby kolory Towarów były możliwie jak najdokładniejsze. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że Towary mogą nieznacznie różnić się od zdjęć.
3.2. Opakowanie towaru może różnić się od tego przedstawionego na zdjęciach w sklepie internetowym.
3.3. Jeśli wyraźnie nie jest określono inaczej, wszystkie Towary prezentowane w sklepie internetowym są dostępne. W przypadku, gdy zamówiony Towar nie jest dostępny, Kupujący otrzyma zwrot środków za ten Towar na rachunek bankowy, z którego Kupujący za niego zapłacił w ciągu 5 dni roboczych, a realizacja zamówienia zostanie przerwana.
3.4. Sprzedawca ma prawo określić minimalną i/lub maksymalną ilość zamówienia Towarów na określone produkty podczas jednego zamówienia.
4.Przetwarzanie danych osobowych
4.1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego zgodnie z Polityką Prywatności. Mając na uwadze, że Polityka Prywatności zawiera ważne postanowienia Regulaminu, zaleca się Kupującemu dokładne zapoznanie się z nimi i upewnienie się, że wszystkie postanowienia Polityki Prywatności są dla niego zrozumiałe i możliwe do zaakceptowania.
5.Zawarcie umowy kupna sprzedaży
5.1. W tym sklepie internetowym Towary mogą nabyć Kupujący:
(a) osoby fizyczne, które ukończyły już 18 (osiemnaście) lat;
(b) osoby fizyczne w wieku od 14 (czternastu) do 18 (osiemnastu) lat, pod warunkiem że uzyskały zgodę rodziców lub opiekunów, za wyjątkiem tych przypadków, gdy dysponują środkami osobistymi;
(c) osoby prawne.
5.2. Akceptując niniejszy Regulamin, osoba potwierdza, że ma prawo do zakupu Towarów w tym sklepie internetowym.
5.3. Sprzedawca ma prawo do jednostronnego ustalenia minimalnej kwoty koszyka, t.j minimalnej kwoty, za jaką Kupujący powinien wybrać i zamówić towar w sklepie www.orzechyplus.pl, w celu ich zakupu lub minimalną ilość produktów w koszyku. Minimalna kwota/ilość w koszyku wskazana jest w sklepie internetowym w sekcji „Dostawa towaru”. Minimalna kwota/ilość w koszyku nie obejmuje opłaty za dostawę.
5.4. Procedura zamawiania Towarów ustalona przez Sprzedawcę daje Kupującemu możliwość sprawdzenia i poprawienia błędów przed sfinalizowaniem zamówienia. Zaleca się, aby Kupujący uważnie przeczytał i sprawdził zamówienie na każdym etapie jego składania.
5.5. Umowę między Kupującym a Sprzedawcą uważa się za zawartą od chwili, gdy Kupujący, po utworzeniu Koszyka w sklepie internetowym, poda imię, nazwisko, adres dostawy, poprawny kod pocztowy, wybierze metodę płatności i zapozna się z Regulaminem, kliknie przycisk „Zapłać” i opłaci zamówienie. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone, umowa jest uważana za niezawartą. Sprzedający ma prawo skontaktować się z Kupującym pod numerem telefonu podanym w zamówieniu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na podstawie zawartej umowy lub w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących realizacji zamówienia.
5.6. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego, wysyłana jest do niego wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia.
5.7. Po przygotowaniu zamówienia, Sprzedawca wysyła Kupującemu wiadomość e-mail i/lub wiadomość SMS, informującą o wysyłce towaru.
5.8. Każda Umowa (zamówienie) zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedającym jest rejestrowana i przechowywana w bazie danych sklepu internetowego.
6.Prawo do zmiany Regulaminu
6.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, włącznie, ale nie ograniczając:
(a) zmiany warunków płatności;
(b) zmiany w obowiązującym ustawodawstwie.
6.2. Każdorazowo do zamówienia Towarów, w celu zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, zastosowanie ma aktualnie obowiązująca wersja Regulaminu.
7.Odstąpienie od Umowy i Zwrot towarów
7.1. W przypadku złej jakości produktu, Kupujący zobowiązany jest poinformować administrację sklepu internetowego o wadach jakościowych w ciągu 48 (czterdziestu ośmiu) godzin. Kupujący zobowiązany jest poinformować o towarze nieprawidłowej jakości telefonicznie +48 22 104 37 66 i/lub mailowo [email protected].
7.2. Sprzedawca na własny koszt odbiera wadliwy Towar i wymienia go na jakościowy lub zwraca Kupującemu środki zapłacone za wadliwy Towar. Zawartość produktu nie może być mniejsza niż 95%.
7.3. W przypadku, gdy Kupujący chce otrzymać zwrot środków za zwracany Towar złej jakości, zobowiązany jest wysłać prośbę o zwrot na adres e-mail [email protected]. W żądaniu zwrotu Kupujący musi podać: imię, nazwisko, numer zamówienia, nazwę i dokładną ilość wadliwego towaru, numer konta bankowego (tylko w przypadku, gdy Kupujący zapłacił za Towar kurierowi) oraz przyczynę zwrotu. Środki zwracane są Kupującemu na rachunek bankowy, z którego Kupujący zapłacił za towar lub na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego we wniosku o zwrot środków. Środki zwracane są w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od przesłania pisemnego (e-mailowego) żądania Kupującego i zwrotu towaru nieprawidłowej jakości do Sprzedawcy.
7.4. Towar zwracany jest w oryginalnym opakowaniu produktu i dostawy wraz z dokumentami Towaru. Przed zwrotem Towaru Kupujący jest zobowiązany skontaktować się ze Sprzedającym pod numerem telefonu +48 22 104 37 66 i/lub mailowo [email protected].
7.5. Kupujący odpowiada za prawidłowe skompletowanie i zapakowanie zwracanego Towaru. Jeżeli Towar nie jest kompletny i/lub nieprawidłowo zapakowany, Sprzedawca nie przyjmie zwrotu.
7.6. We wszystkich przypadkach zwrotu Kupujący zobowiązany jest w pierwszej kolejności skontaktować się ze sklepem i dopiero po otrzymaniu informacji od kierownika sklepu dokonać zwrotu kurierem, który zostanie zlecony przez Sprzedającego.
7.7. Produkty spożywcze o odpowiedniej jakości nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
8.Dostawa
8.1. Towar dostarczany jest Kupującemu za pośrednictwem firmy transportowej/kurierskiej wybranej przez Sprzedającego.
8.2. Kupujący, wybierając usługę dostawy do domu w trakcie składania zamówienia, zobowiązuje się do wskazania dokładnego miejsca dostawy Towarów.
8.3. Własność Towaru przechodzi na Kupującego w chwili, gdy kurier wyda Towar Kupującemu. Niebezpieczeństwo przypadkowej śmierci lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Kupującego z chwilą przyjęcia Towaru przez niego lub wskazaną przez niego osobę inną niż kurier.
8.4. W momencie dostarczenia Towaru Kupujący lub przedstawiciel Kupującego zobowiązany jest sprawdzić stan opakowania Towaru wraz z przedstawicielem firmy transportowej/kurierskiej. W przypadku oczywistego uszkodzenia lub zniszczenia opakowania Kupujący musi odmówić przyjęcia przesyłki i powiadomić o tym Sprzedającego telefonicznie +48 22 104 37 66 i/lub mailowo [email protected].
8.5. Jeżeli Towar nie zostanie odebrany przez Kupującego, Kupujący zobowiązany jest podać dane osoby odbierającej Towar podczas wypełniania informacji o dostawie zamówienia.
8.9. Kupujący jest zobowiązany sprawdzić opakowanie, ilość, jakość, kompletność i zawartość Towaru w ciągu 2 (dwóch) dni od momentu dostarczenia Towaru. Jeżeli Kupujący nie wykona tego obowiązku w wyznaczonym terminie i nie zgłosi reklamacji do Sprzedawcy, uważa się, że opakowania Towaru są odpowiednie, a ilość, jakość, kompletność i zawartość są zgodne z warunkami Umowy.
9.Cena towarów i koszty dostawy
9.1. Ceny Towarów są takie, jakie podane zostały w sklepie internetowym. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby ceny Towarów były prawidłowe w momencie składania zamówienia przez Kupującego.
9.2. Ceny Towarów mogą ulec zmianie, ale zmiany te nie będą miały wpływu na zawarte już Umowy.
9.3. Ceny Towarów zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).
9.4. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Wysokość kosztów dostawy wskazana w sklepie internetowym może się różnić.
9.5. W związku z tym, że sklep internetowy Sprzedającego oferuje niezwykle szeroki asortyment Towarów, pomimo wszelkich starań Sprzedawcy, istnieje możliwość, że część Towarów zostanie dostarczona po niewłaściwych cenach. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego, że cena Towaru jest nieprawidłowa, Sprzedawca poinformuje o tym Kupującego i anuluje zamówienie. W celu otrzymania tego samego Towaru po prawidłowej cenie, Kupujący zobowiązany jest ponownie go zamówić. Należy zwrócić uwagę, że jeśli błędna cena jest oczywista, a Kupujący mógł zasadnie uznać ją za błędną cenę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do sprzedaży Kupującemu Towaru po nieprawidłowej (niższej) cenie.
9.6. Kupujący ma prawo anulować zamówienie. Kupujący ma prawo skontaktować się ze Sprzedającym w celu zażądania anulowania zamówienia. Wpłacona kwota jest zwracana Kupującemu przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto do zapłaty za zamówienie. Jeżeli zamówienie Kupującego zostało już skompletowane lub jego dostawa jest w toku, Kupujący może zostać obciążony kosztami dostawy i opakowania.
10.Płatność
10.1. Kupujący może zapłacić za Towar:
- za pomocą bankowości elektronicznej;
- przelewem bankowym na konto Sprzedawcy;
- kartą podarunkową.
10.2. W przypadku płatności przelewem bankowym na konto Sprzedającego, Kupujący zobowiązany jest wskazać numer zamówienia w tytule wpłaty.
10.3. Sklep internetowy nie świadczy usług „Tax Free”.
11.Obowiązki Kupującego
11.1. Kupujący zobowiązuje się do podania w formularzu rejestracyjnym wyłącznie poprawnych i pełnych danych. W przypadku zmiany danych podanych w formularzu rejestracyjnym Kupujący musi je niezwłocznie zaktualizować.
11.2. Kupujący zobowiązuje się do uczciwego i prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego, nie zakłócając jego funkcjonowania ani stabilnego działania. Jeżeli Kupujący nie wywiązuje się z tego obowiązku, Sprzedawca ma prawo do ograniczenia, zatrzymania (zakończenia) Kupującemu dostępu do sklepu internetowego bez uprzedzenia i nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty Kupującego z tym związane.
11.3. Kupujący zobowiązuje się zapłacić za Towar i przyjąć go zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie.
11.4. Niezależnie od obowiązków przewidzianych w innych punktach Regulaminu, Kupujący zobowiązuje się do sprawdzenia Towaru i upewnienia się, że otrzymany Towar jest zgodny z zamówionym w ciągu 48 godzin od jego otrzymania.
11.5. Kupujący jest zobowiązany przestrzegać wszystkich wymagań określonych w niniejszym Regulaminie oraz aktach prawnych Republiki Litewskiej.
12.Obowiązki Sprzedawcy
12.1. Sprzedawca zobowiązuje się:
- a) dołożyć starań, aby Kupujący mógł prawidłowo korzystać z usług świadczonych przez sklep internetowy;
- b) szanować prywatność Kupującego, przetwarzać dane osobowe Kupującego zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie, Polityce Prywatności oraz aktach prawnych Republiki Litewskiej.
12.2. Sprzedawca zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich wymagań określonych w niniejszym Regulaminie.
13.Gwarancja jakości produktu i data przydatności do spożycia
13.1. Charakterystyka wszystkich sprzedawanych Towarów jest ogólnie wskazana w opisie Towaru dołączonym do każdej pozycji. Za informację o właściwościach Towaru (prawidłowości) odpowiadają producenci i/lub importerzy Towarów, a Sprzedawca odpowiada tylko za prawidłowe przekazanie tych informacji konsumentom, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. W przypadkach, w których przepisy prawne określają wskazany termin przydatności do spożycia dla określonych towarów, Sprzedawca zobowiązuje się do sprzedaży w/w Towarów Kupującemu w taki sposób, aby miał on realną możliwość skorzystania z nich do końca okresu przydatności do spożycia.
13.2. Wady Towaru zostaną usunięte, Towar niskiej jakości wymieniony i zwrócony zgodnie z procedurą określoną w niniejszym Regulaminie oraz z uwzględnieniem wymagań obowiązujących aktów prawnych Republiki Litewskiej.
13.3. Składając reklamację, Kupujący zobowiązany jest dołączyć fakturę VAT (jej numer) za zakup Towaru oraz podać następujące informacje:
- a) numer zamówienia;
- b) opis wady, zdjęcia;
- c) inny dowód, taki jak zdjęcie Towaru, zdjęcie wadliwego miejsca (jeżeli jest to uszkodzenie mechaniczne i istnieje możliwość zrobienia zdjęcia), zdjęcie opakowania Towaru itp.
13.4. Składając reklamację, Kupujący zobowiązany jest wskazać, w jaki sposób życzy sobie rozpatrzenia reklamacji:
- a) wymiana Towaru na taki sam, wysokiej jakości, jeśli wady są drobne lub powstały z winy Kupującego;
- b) zwrot środków za Towar i odstąpienie od Umowy w przypadku, gdy Towar złej jakości stanowi istotne naruszenie zamówienia.
13.5. Odpowiedź na rozpatrzenie reklamacji zostanie udzielona w ciągu 14 (czternastu) dni.
14.Odpowiedzialność
14.1. Kupujący odpowiada za czynności wykonywane w sklepie internetowym, w tym za prawidłowość danych podanych w formularzu rejestracyjnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność za skutki podania nieprawidłowych lub niedokładnych danych w formularzu rejestracyjnym.
14.2. Po zarejestrowaniu się w sklepie internetowym Kupujący jest odpowiedzialny za przechowywanie i/lub przekazywanie swoich danych do logowania osobom trzecim. W przypadku, gdy z usług sklepu internetowego korzystają osoby trzecie połączone ze sklepem internetowym za pośrednictwem danych logowania Kupującego, Sprzedawca uważa taką osobę za Kupującego, a Kupujący jest odpowiedzialny za wszelkie działania tej osoby trzeciej dokonane w sklepie internetowym.
14.3. Sprzedawca, o ile nie jest to sprzeczne z obowiązującymi przepisami, jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności w przypadkach, gdy straty powstały w wyniku niezapoznania się Kupującego z niniejszym Regulaminem, Polityką Prywatności i innymi dokumentami określonymi w niniejszym Regulaminie, niezależnie od zaleceń i obowiązków Sprzedającego, chociaż miał taką możliwość.
14.4. Strony ponoszą odpowiedzialność za naruszenie Umowy zawartej przy korzystaniu ze sklepu internetowego zgodnie z procedurą przewidzianą w aktach prawnych Republiki Litewskiej.
14.5. W przypadku naruszenia przez Sprzedającego postanowień niniejszego Regulaminu, ponosi on odpowiedzialność za szkodę lub stratę poniesioną przez Kupującego, która powstała jako dająca się przewidzieć konsekwencja naruszenia niniejszego Regulaminu. Szkodę lub stratę uważa się za przewidywalną, jeżeli jest oczywistą konsekwencją naruszenia przez Sprzedającego lub gdy taką szkodę lub stratę przewidywali Sprzedający i Kupujący przy zawarciu Umowy.
14.6. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie do użytku domowego i osobistego. Kupujący zgadza się nie używać Towarów do celów handlowych, biznesowych lub odsprzedaży, a Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty finansowe, lub utratę jakichkolwiek możliwości biznesowych przez Kupującego.
14.7. Zamawiając towar w tym sklepie internetowym, Kupujący potwierdza, że wie, iż Sprzedawca jest zarejestrowany, a także posiada magazyny na terenie Republiki Litewskiej, dlatego w przypadku sporów między stronami obowiązują akty prawne Republiki Litewskiej.
14.8 Wszelkie spory pomiędzy Kupującym a Sprzedającym powstałe na podstawie lub w związku z umową sprzedaży będą rozstrzygane w drodze negocjacji. W przypadku braku porozumienia, spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem Republiki Litewskiej.
15.Wydarzenia niezależne od Sprzedawcy
15.1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnione wykonanie Umowy lub jakichkolwiek zobowiązań wynikających z Umowy, jeżeli są one spowodowane zdarzeniami niezależnymi od Sprzedawcy.
15.2. Wydarzenia niezależne od sprzedawcy to każde działanie lub wydarzenie, które jest poza kontrolą Sprzedawcy.
15.3. W przypadku wydarzenia niezależnego od Sprzedawcy, które ma wpływ na prawidłowe wykonanie zobowiązań Sprzedawcy, wynikających z Umowy:
- a) Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Kupującego;
- b) Wykonanie zobowiązań Sprzedawcy wynikających z Umowy zostanie zawieszone, a termin wykonania zobowiązań zostanie wydłużony o czas trwania zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy. Jeżeli wydarzenia niezależne od Sprzedawcy wpłyną na dostawę Towaru do Kupującego, Sprzedawca uzgodni nowy termin dostawy po zakończeniu wydarzeń niezależnych od Sprzedawcy.
16.Wysyłanie informacji
16.1. Termin „na piśmie” użyty w Regulaminie obejmuje także e-maile.
16.2. Kupujący w celu pisemnego kontaktu ze Sprzedawcą lub w przypadku, gdy Regulamin nakłada na Kupującego obowiązek pisemnego kontaktu ze Sprzedawcą, wysyła Sprzedawcy e-mail na adres: [email protected] lub list na adres UAB „HILLA”, ul. Plento 92, LT-19126 Širvintos, Litwa.
16.3. Wszelkie powiadomienia Sprzedawca przesyła na adres e-mail Kupującego podany w formularzu rejestracyjnym.
16.4. Zaznaczenie zgody obok „Wyrażam zgodę na otrzymywanie promocji Orzechyplus.pl i wiadomości e-mail” Kupujący wskazuje, że wyraża zgodę na otrzymywanie informacji i materiałów promocyjnych o usługach, towarach z adresu podanego przez Sprzedawcę, wiadomością SMS i telefonicznie na wskazany numer telefonu komórkowego i/lub e-mail.
17.Karty podarunkowe
17.1. Możesz zakupić kartę podarunkową www.orzechyplus.pl o wybranej wartości (dalej – Karta podarunkowa), która jest ważna przez 3 (trzy) miesiące od daty zakupu.
17.2. Karty podarunkowe można opłacić przelewem bankowym za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Po opłaceniu wybranej Karty Podarunkowej, na adres e-mail podany podczas zakupu zostanie wysłany elektroniczny Voucher Podarunkowy w formacie .pdf z unikalnym kodem identyfikacyjnym. Ten specjalny formularz z informacją o Karcie Podarunkowej upoważnia jej posiadacza do zakupu towarów oferowanych przez Sprzedającego. Płacąc Kartą Podarunkową w sklepie internetowym, kod podany na Karcie jest wprowadzany w polu Karta Podarunkowa.
17.3. Kod Karty Podarunkowej można wykorzystać wielokrotnie, t.j do wyczerpania kwoty określonej na Karcie Podarunkowej.
17.4. Karta Podarunkowa nie podlega wymianie na gotówkę, a pieniądze za zakupiony kupon nie podlegają zwrotowi; zgubione lub utracone Karty nie podlegają wymianie na nowe.
17.5. W przypadku zwrotu towaru, za który (w całości lub częściowo) zapłacono Kartą Podarunkową, Sprzedający ma prawo zwrócić Kupującemu kwotę zapłaconą również za pomocą Karty Podarunkowej w ciągu 7 (siedmiu) dni.
17.6. Karta Podarunkowa jest nieodnawialna. Jeśli Karta Podarunkowa nie została wykorzystana w okresie ważności, pieniądze nie zostaną zwrócone, a Towar zostanie uznany za dostarczony. Kartą Podarunkową nie można zakupić innej Karty Podarunkowej.
17.7. Aby otrzymać potwierdzenie odbioru zakupionej Karty Podarunkowej, należy złożyć wniosek drogą mailową [email protected]. Faktury za Karty Podarunkowe są wystawiane dopiero po ich wykorzystaniu.
17.8. Od momentu zakupu Karty Podarunkowej, Posiadacz Karty jest osobiście odpowiedzialny za jej bezpieczeństwo. Posiadacz Karty Podarunkowej zapewnia, że dane identyfikacyjne Karty (numery, kody graficzne itp.) nie zostaną ujawnione osobom trzecim (które mogłyby sfałszować Kartę Podarunkową, użyć jej i/lub w inny sposób zaszkodzić interesom posiadacza Karty). Posiadacz Karty Podarunkowej, gdy dowie się, że jego/jej dane identyfikacyjne Karty mogły być znane osobom trzecim, zobowiązany jest natychmiast wykorzystać te Karty Podarunkowe do zapłaty lub dokonać zmiany Karty Podarunkowej lub skontaktować się z organami ścigania. Od momentu sprzedaży/przedstawienia Karty Podarunkowej posiadaczowi (Kupującemu), Sprzedający nie jest już odpowiedzialny za bezpieczeństwo Karty.
17.9. Nabywając Kartę Podarunkową, Kupujący wyraża zgodę na niniejsze Warunki dotyczące Kart Podarunkowych. Nabywając Kartę Podarunkową, a następnie przekazując ją innej osobie, Kupujący zobowiązuje się do poinformowania tej osoby (potencjalnego posiadacza Karty) o niniejszym Regulaminie i warunkach dystrybucji Kart Podarunkowych.
18.Inne postanowienia
18.1. Każda Umowa zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym podlega niniejszemu Regulaminowi wraz z jasno wskazanymi w nim dokumentami. Wszelkie odstępstwa od niniejszych zasad są ważne tylko wtedy, gdy są udokumentowane na piśmie.
18.2. Kupującemu zgodnie z aktami prawnymi Republiki Litewskiej przysługują określone uprawnienia związane z Towarem złej jakości. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie może być interpretowane jako ograniczenie do wykorzystania takich praw.
18.3. Sprzedawca ma prawo przekazać swoje prawa i obowiązki wynikające z Umowy osobie lub osobom trzecim, ale takie przeniesienie praw i obowiązków nie wpłynie na prawa Kupującego i obowiązki Sprzedawcy wynikające z niniejszego Regulaminu. W przypadku takiego przekazania praw, Sprzedawca poinformuje Kupującego, podając wszystkie niezbędne informacje.
18.4. Kupujący nie jest uprawniony do przekazania całości lub części swoich praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu osobie lub osobom trzecim bez pisemnej zgody Sprzedającego.
18.5. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane przez sąd za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, pozostałe postanowienia niniejszego Regulaminu zachowują pełną moc i skuteczność. Każde postanowienie niniejszego Regulaminu, które zostało uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne tylko w części lub w pewnym zakresie, pozostanie w mocy w takim zakresie, w jakim nie zostało uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne.
18.6. O ile nie postanowiono inaczej w niniejszym Regulaminie, jakiekolwiek opóźnienie Sprzedawcy w wykonywaniu jego praw wynikających z niniejszej Umowy nie zwalnia Kupującego od wykonania zobowiązania lub zrzeczenia się tego prawa przez Kupującego, a pełne lub częściowe wykonanie jakiegokolwiek zobowiązania albo pełne lub częściowe skorzystanie z któregokolwiek prawa nie znaczy, że dane zobowiązania nie powinny być wykonane, lub że nie można dalej korzystać z tego prawa.
18.7. Niniejszy Regulamin i stosunki między stronami wynikające z niego (w tym kwestie zawarcia, ważności, nieważności, wykonania i rozwiązania Umowy) podlegają prawu Republiki Litewskiej i będą interpretowane zgodnie z prawem Republiki Litewskiej.
18.8. Wszelkie spory, nieporozumienia lub roszczenia wynikające z, lub w związku z, niniejszym Regulaminem, jego naruszenia, wygaśnięcia lub ważności będą ostatecznie rozstrzygane zgodnie z procedurą ustanowioną w aktach prawnych Republiki Litewskiej.
18.9. Wszystkie informacje tekstowe i graficzne opublikowane w sklepie internetowym www.orzechyplus.pl są chronione zgodnie z prawem Republiki Litewskiej i stanowią własność intelektualną Sprzedającego.
POLITYKA PRYWATNOŚCI ORZECHYPLUS.PL
1.Postanowienia ogólne
1.1. UAB „HILLA“ (www.orzechyplus.pl) zobowiązuje się do ochrony i poszanowania Twojej prywatności. Wymagania ogólne – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1.2. Administratorem danych osobowych Kupujących jest UAB „HILLA”, kod podmiotu prawnego 305048831, adres ul. Plento 92, Širvintos, LT-19126, Litwa, e-mail: [email protected].
1.3. Przeczytaj uważnie niniejszą Politykę Prywatności, aby zrozumieć, dlaczego i jak zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane.
1.4. Podczas pierwszej wizyty na stronie www.orzechyplus.pl poprosimy Cię o potwierdzenie, że zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Polityce Prywatności.
2.Jak wykorzystujemy Twoje dane
Jak wykorzystujemy Twoje dane? | Cele. Dlaczego ich używamy? |
2.1. Twoje imię, nazwisko, adres rozliczeniowy, dostawy i dane kontaktowe (Twój adres e-mail, numer telefonu, konto na Facebooku) | |
Kontaktując się z Tobą na numer telefonu podany podczas składania zamówienia, gdy składasz zamówienie i podajesz swoje dane, ale nie dokonujesz płatności.
Będziemy przechowywać dane w tym celu nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji z Tobą. |
Jest konieczne, abyśmy mogli korzystać z podanego przez Ciebie numeru telefonu w celu skontaktowania się z Tobą i pomocy w zakończeniu procesu płatności lub odpowiedzi na wszelkie pytania. W ten sposób realizujemy nasze prawnie uzasadnione interesy, polegające na świadczeniu wysokiej jakości usług, spełniających Twoje oczekiwania, zapewniając Ci możliwość zakupu potrzebnych towarów. Możesz w każdej chwili sprzeciwić się takiemu wykorzystaniu Twoich danych mailowo [email protected] lub w trakcie rozmowy z naszym konsultantem. |
Dostarczając zakupiony towar pod wskazany przez Ciebie adres, przygotowując zamówienie i wystawiając fakturę.
Będziemy przechowywać dane w tym celu nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od daty transakcji. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne wobec Ciebie. Bez podania imienia, nazwiska, adresu i danych kontaktowych nie będziemy mogli wysłać do Ciebie ani umożliwić odbioru zamówionego towaru. |
Przesyłając Ci informacje o naszych nowych produktach i usługach drogą mailową, przez SMS, Facebook i inne platformy lub pocztą tradycyjną albo dzwoniąc pod podany przez Ciebie numer telefonu. Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty otrzymania Twojej zgody lub do momentu jej cofnięcia. |
W ten sposób staramy się abyś był zawsze na bieżąco z nowościami. W każdej chwili możesz odwołać swoją zgodę na takie wykorzystanie Twoich danych, kontaktując się z nami mailowo: [email protected] lub korzystając z linku w otrzymanej wiadomości e-mail lub podczas rozmowy z obsługą klienta. |
Wysyłając wiadomości SMS lub e-mail związane z naszymi usługami albo aktualizacjami statusu zamówienia.
Będziemy przechowywać dane w tym celu nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji z Tobą. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne wobec Ciebie (kiedy zamówiony towar zostanie dostarczony). Przesyłamy ankiety oceniające jakość usług w celu poprawy ich jakości. Możesz anulować otrzymywanie takich ankiet w dowolnym momencie, kontaktując się z nami mailowo: [email protected] lub klikając łącze rezygnacji z subskrypcji w wiadomości e-mail. |
Organizując konkursy.
Dane w tym celu będziemy przechowywać nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia konkursu, a w przypadku zdobycia nagród – nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od przekazania nagrody. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne wobec Ciebie; jeśli nie będziemy mogli wykorzystać Twoich danych, nie będziesz miał szans na wygraną. W przypadku nagrody przetwarzamy dane osobowe w celu spełnienia obowiązujących nas wymogów prawnych. |
Zapobiegając i wykrywając oszustwa. Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 3 (trzy) lata od daty ostatniego logowania na konto lub przez maksymalnie 10 (dziesięć) lat od daty transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
Jest to konieczne, aby zapobiegać oszustwom i wykrywać oszustwa w celu ochrony Ciebie i naszego sklepu internetowego. |
2.2 Informacje o Twoich zainteresowaniach, mieście zamieszkania, płci i dacie urodzenia | |
Wysyłając Ci ankiety do oceny jakości usług.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty otrzymania Twojej zgody lub do momentu jej cofnięcia. |
Jest to konieczne do prowadzenia ankiet oceniających i poprawy jakość usług. Możesz anulować otrzymywanie takich ankiet w dowolnym momencie, kontaktując się z nami mailowo: [email protected] lub klikając łącze rezygnacji z subskrypcji w wiadomości e-mail. |
2.3. Informacje o płatności | |
Przyjmując i zwracając środki.
Będziemy przechowywać dane w tym celu nie dłużej niż 10 (dziesięć) lat od daty transakcji. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania. |
Zapobiegając i wykrywając oszustwa. Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty ostatniego logowania na konto lub przez maksymalnie 10 (dziesięć) lat od daty transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
Jest to konieczne, aby zapobiegać oszustwom i wykrywać oszustwa w celu ochrony Ciebie i naszego sklepu internetowego. |
2.4. Historia komunikacji z nami (informacje przekazywane przez Ciebie np. telefonicznie (rozmowa telefoniczna lub e-mail)). | |
Świadcząc usługi i pomagając zapewnić jednolitą i dobrą jakość usług oraz ochronę naszych interesów.
Będziemy przechowywać dane w tym celu nie dłużej niż 2 (dwa) lata od zakończenia komunikacji z Tobą. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wypełnić nasze zobowiązania umowne wobec Ciebie i mieć dowody na wypadek sporu dotyczącego jakości usług i/lub wypełnienia zobowiązań. |
2.5. Historia zakupów i działalności (Twoje zakupy, zapisane pozycje i działania za pośrednictwem poczty elektronicznej, strony internetowej). | |
Sprzedając towary.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty ostatniego logowania na konto lub od daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych (w tym celu wykorzystujemy wyłącznie Twoją historię zakupów). |
Świadcząc usługi i pomagając oraz obsługując zwroty.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty ostatniego logowania na konto lub od daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
Jest to konieczne, abyśmy mogli wywiązać się z naszych zobowiązań umownych (w tym celu wykorzystujemy wyłącznie Twoją historię zakupów). |
Wysyłając powiadomienia e-mail o porzuconym koszyku.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 90 (dziewięćdziesiąt) dni od daty ostatniego logowania na konto lub do momentu rezygnacji z otrzymywania takich powiadomień. |
Jest to konieczne, abyśmy mogli przypomnieć Ci, że w koszyku pozostał towar. W ten sposób realizujemy nasze prawnie uzasadnione interesy, polegające na świadczeniu wysokiej jakości usług. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę na takie wykorzystanie Twoich danych, kontaktując się z nami mailowo: [email protected] lub korzystając z linku w otrzymanej wiadomości e-mail lub podczas rozmowy z obsługą klienta. |
Wysyłając Ci ankiety do oceny jakości usług.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od ostatniego logowania na konto lub do momentu anulowania przez Ciebie otrzymywania ankiet. |
Ankiety oceniające jakość usług. Potrzebujemy ich w uzasadnionym interesie firmy, aby poprawić jakość naszych usług. Możesz anulować otrzymywanie takich ankiet w dowolnym momencie, kontaktując się z nami mailowo: [email protected] lub klikając łącze rezygnacji z subskrypcji w wiadomości e-mail. |
2.6. Informacje o Twoim urządzeniu
(Informacje, które przekazujesz nam podczas przeglądania witryny lub korzystania z aplikacji, w tym adres IP i typ urządzenia, rozdzielczość ekranu i (jeśli zdecydujesz się udostępnić nam informacje) dane o lokalizacji, a także informacje o tym, jak korzystasz z naszej strony internetowej i aplikacji) |
|
Jest to konieczne, aby ulepszać nasze aplikacje i stronę internetową oraz ustawiać domyślne opcje dla Ciebie.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (dwa) lata od daty ostatniego logowania na konto lub od daty ostatniej transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
W ten sposób staramy się zapewnić jak najprzyjemniejsze zakupy. |
Chroniąc swoją witrynę i aplikacje.
Będziemy przechowywać dane w tym celu przez maksymalnie 2 (trzy) lata od daty ostatniego logowania na konto lub przez maksymalnie 10 (dziesięć) lat od daty transakcji (w zależności od tego, co nastąpi później). |
Jest to konieczne, aby zapobiegać i wykrywać oszustwa w celu ochrony Ciebie i naszego sklepu internetowego. |
2.7. Używamy Twoich danych osobowych do celów określonych w niniejszej Polityce Prywatności oraz tam, gdzie jest to niezbędne do przestrzegania lub obrony wymogów prawnych. Z tego powodu przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w celu ochrony i zapewnienia praw swoich, Twoich i innych osób.
2.8. Twoje dane osobowe możemy przetwarzać również wtedy, gdy jest to niezbędne do wypełnienia ciążącego nas obowiązku prawnego lub w celu ochrony żywotnych interesów Ciebie lub innej osoby fizycznej.
3.Jakie dane przekazujemy stronom trzecim
3.1. Przekażemy Twoje dane osobowe stronom trzecim tylko wtedy, gdy będzie to konieczne.
3.2. Twoje dane osobowe możemy przekazywać następującym kategoriom odbiorców danych:
3.2.1. Swoim ubezpieczycielom i profesjonalnym doradcom w celu zarządzania ryzykiem, profesjonalnych porad lub składania, egzekwowania albo obrony roszczeń prawnych;
3.2.2. Transakcje finansowe związane z zakupem towarów na stronie internetowej mogą być obsługiwane przez naszych dostawców usług płatniczych. Ujawniamy Twoje dane dotyczące transakcji finansowych naszym dostawcom usług płatniczych tylko w zakresie niezbędnym do realizacji transakcji płatniczych, zwrotów i obsługi reklamacji;
3.2.3. W przypadku określonych usług możemy przekazywać Twoje dane osobowe innym usługodawcom, takim jak dostawcy hostingu stron internetowych, firmy kurierskie, serwery i ich dostawcy, dostawcy usług poczty elektronicznej, newsletterów, dostawcy usług ankietowych.
3.3. Korzystamy wyłącznie z usługodawców, którzy wdrożyli/zobowiązują się do wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapewniających odpowiedni poziom bezpieczeństwa przetwarzania danych, proporcjonalny do ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, których dane będą przetwarzane na podstawie umowy powierzenia, spełniającej wymagania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
3.4. Twoje dane osobowe możemy przekazywać nie tylko w określonych przypadkach, ale i w czasie realizacji ciążących na nas obowiązków prawnych, a także w przypadku koniecznej ochrony Twoich interesów lub interesów innych osób. Dane osobowe możemy przekazywać naszym partnerom za Twoją zgodą w celach marketingu bezpośredniego.
3.5. Odbiorcy danych, ukazani w niniejszej części, mogą mieć siedzibę również poza Rzeczpospolitą Polską, Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Twoje dane osobowe będziemy przekazywać wyłącznie podmiotom trzecim, które spełniają wymogi ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4.Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe
4.1. We wszystkich przypadkach przechowujemy dane osobowe nie dłużej, niż jest to konieczne do osiągnięcia określonych celów. Szczegółowe informacje na temat okresów przechowywania danych osobowych można znaleźć w sekcji „W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane osobowe” niniejszej Polityki Prywatności.
5.Powiadomienia marketingowe
5.1. Za Twoją zgodą będziemy wysyłać Ci wiadomości marketingowe na adres e-mail, SMS, na wskazany przez Ciebie numer telefonu, dzięki czemu otrzymasz komunikaty marketingowe, abyś mógł zapoznać się z naszymi nowościami oraz produktami.
5.2 W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych:
5.2.1. pisząc na adres [email protected] lub korzystając z linku anulującego w wiadomości e-mail;
5.2.2. kontaktując się telefonicznie z obsługą klienta;
5.3. Jeśli zrezygnujesz z komunikacji w ramach marketingu bezpośredniego, zaktualizujemy Twoje ustawienia przetwarzania danych osobowych, aby nie były już Ci one przekazywane.
5.4. Należy pamiętać, że sklep internetowy www.orzechyplus.pl jest wspólną siecią różnych połączonych ze sobą usług, dlatego aktualizacja danych osobowych, przetwarzanych w naszych systemach, może zająć kilka dni. Z uwagi na to, w czasie, gdy Twoja prośba o rezygnację z wiadomości marketingowych jest przetwarzana, możesz nadal otrzymywać te wiadomości.
5.5. Jeśli zrezygnujesz z komunikacji marketingowej, informacje o usługach, które subskrybujesz (takie jak aktualizacja statusu zamówienia) będą nadal dostarczane.
6.Twoje prawa
6.1. W tej części Polityki Prywatności omawiamy Twoje prawa wynikające z przepisów o ochronie danych. Niektóre prawa obejmują wiele aspektów, dlatego w niniejszej Polityce Prywatności omawiamy tylko te podstawowe. Zalecamy zapoznanie się z odpowiednimi przepisami i wytycznymi, aby mieć pełną świadomość tych praw.
6.2. Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw, masz pytania dotyczące ich realizacji lub przetwarzania danych osobowych, napisz do nas na adres [email protected]. Mamy prawo odmówić podania danych, które przetwarzamy, jeżeli zaistnieją okoliczności określone w przepisach prawa, na podstawie których dane osobowe nie są przekazywane.
6.3. Przysługują Ci następujące prawa powiązane z danymi osobowymi:
6.3.1. Prawo do otrzymania informacji o przetwarzaniu danych osobowych; Informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych podczas zbierania danych. Zawsze możesz je również znaleźć w niniejszej Polityce Prywatności lub kontaktując z nami mailowo na [email protected].
6.3.2. Prawo dostępu do swoich danych osobowych, które przetwarzamy. Masz prawo otrzymać od nas potwierdzenie przetwarzania danych osobowych dotyczących Ciebie. Przetwarzając Twoje dane osobowe, masz prawo dostępu do nich oraz informacji o ich przetwarzaniu, takich jak cele przetwarzania danych osobowych, kategorie danych osobowych, odbiorcy danych osobowych itp.
6.3.3. Prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, które przechowujemy. Masz prawo do sprostowania wszelkich niedokładnych danych osobowych oraz zgodnie z celami przetwarzania, do uzupełnienia nieszczegółowych danych osobowych.
6.3.4. Prawo do usunięcia danych osobowych. Możesz skorzystać z tego prawa, gdy:
(i) dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
(ii) cofniesz zgodę i nie ma innej podstawy prawnej do przetwarzania danych;
(iii) nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych osobowych w uzasadnionym interesie naszym lub strony trzeciej;
(iv) dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego;
(v) dane osobowe są/były przetwarzane niezgodnie z prawem;
(vi) dane osobowe muszą zostać usunięte zgodnie z wymogami obowiązującego nas prawa. Ponadto, pamiętaj, że w niektórych przypadkach nie będziesz mógł skorzystać z tego prawa ze względu na obowiązujące wyjątki. Wyjątki te obejmują przypadki, w których przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu:
- a) do korzystania z wolności wypowiedzi i informacji;
- b) wypełniania naszych zobowiązań prawnych; lub (iii) wysuwania, egzekwowania lub bronienia roszczeń prawnych.
6.3.5. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Z prawa tego można skorzystać w następujących przypadkach:
(i) kwestionujesz dokładność danych osobowych;
(ii) gdy dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie chcesz, aby zostały usunięte;
(iii) gdy dane osobowe nie są już potrzebne do przetwarzania, ale zażądasz ich w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych lub
(iv) jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie danych w uzasadnionym interesie naszym lub osoby trzeciej, do czasu weryfikacji podstaw Twojego sprzeciwu. Jeżeli ograniczymy przetwarzanie danych osobowych, możemy nadal przechowywać Twoje dane osobowe, ale nie będziemy ich dalej przetwarzać, za wyjątkiem:
- a) posiadania Twojej zgody;
- b) wnoszenia, dochodzenia i obrony roszczeń prawnych;
- c) ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych; lub
- d) nadrzędnego interesu publicznego.
6.3.6. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych z przyczyn związanych z Twoją konkretną sytuacją, ale tylko w zakresie, w jakim wykorzystujemy je dla naszych prawnie uzasadnionych interesów lub osób trzecich. Jeśli wyrazisz sprzeciw, nie będziemy już przetwarzać danych osobowych, chyba że będziemy w stanie udowodnić, że dane są przetwarzane z ważnych i prawnie uzasadnionych powodów, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub w celu dochodzenia, egzekwowania lub obrony roszczeń/wymagań prawnych.
6.3.7. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego (w tym profilowania na potrzeby marketingu bezpośredniego). Jeśli nie wyrazisz zgody, nie będziemy już przetwarzać Twoich danych osobowych w tym celu.
6.3.8. Prawo do przenoszenia danych. Z prawa tego będziesz mógł skorzystać w przypadkach, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe w sposób zautomatyzowany (komputery itp.), a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- i) zgoda, lub
- ii) wykonanie umowy lub działania podjęte na Twoje żądanie przed zawarciem umowy.
6.3.9. Prawo do anulowania zgody na przetwarzanie danych. W przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, przysługuje Ci prawo do anulowania zgody w dowolnym momencie. Anulowanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania przed anulowaniem.
7.Ciasteczka/Statystyki
7.1. Nasza strona internetowa, podobnie jak wiele innych, również wykorzystuje pliki cookies. Są to małe pliki danych przechowywane na Twoim komputerze, które pomagają nam dostarczać treści szybciej i bardziej niezawodnie. Kiedy odwiedzasz lub korzystasz z naszych stron internetowych, a także za pośrednictwem naszych usług, aplikacji, narzędzi lub kanałów komunikacji, my lub nasi autoryzowani usługodawcy możemy używać plików cookie, aby pomóc nam lepiej, szybciej i bardziej niezawodnie służyć Tobie, a także w celach promocyjnych. Pliki cookie są ważne przez krótki czas (jeden dzień, tydzień lub miesiąc), ale w niektórych przypadkach mogą być ważne nawet przez rok.
7.2. Ciasteczka nie zawierają żadnej informacji, która mogłaby bezpośrednio zidentyfikować użytkownika, ale Twoje dane osobowe, które przetwarzamy, mogą być powiązane z korzystaniem przez Ciebie z komputera lub innego urządzenia, w tym z przeglądaniem stron internetowych, oraz innymi informacjami, uzyskanymi i przechowywanymi za pomocą plików cookie.
7.3. Możesz usunąć wszystkie ciasteczka, które już znajdują się na Twoim urządzeniu; ponadto większość przeglądarek można ustawić tak, aby wyłączały pliki cookie. Jeśli to zrobisz, może być konieczne ręczne wprowadzenie preferowanych ustawień za każdym razem, gdy odwiedzasz witrynę. Niektóre usługi i funkcje mogą nie działać prawidłowo.
7.4. Możemy współpracować z firmami zewnętrznymi (zwanymi powszechnie dostawcami usług), które za naszą zgodą mają możliwość umieszczania plików cookie stron trzecich na stronach internetowych, aplikacjach i narzędziach. Ci usługodawcy pomagają nam lepiej, szybciej i niezawodnie świadczyć usługi. Należy pamiętać, że pliki cookie stron trzecich podlegają polityce prywatności stron trzecich, dlatego nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za przepisy prawne dotyczące ich prywatności.
7.5. Stale ulepszamy naszą stronę internetową, dbając, by była jak najłatwiejsza w użyciu. Musimy wiedzieć, które informacje są najbardziej istotne dla odwiedzających witrynę, jakich urządzeń/przeglądarek używają, jakie treści czytają najczęściej, z jakich regionów pochodzą – zbierane są więc podobne dane demograficzne i statystyki.
7.6. Serwer, na którym znajduje się nasza strona internetowa może również rejestrować żądania, które kierujesz do serwera (adres strony, którą odwiedzasz, urządzenie i przeglądarkę, z której korzystasz, Twój adres IP oraz czas połączenia). Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celach technicznych – w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania serwisu oraz badania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa. Podstawą gromadzenia i wykorzystywania tych danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na zapewnieniu technicznej dostępności i bezpieczeństwa strony internetowej.
8.Przetwarzanie danych osobowych dzieci
8.1. W przypadku przetwarzania danych osobowych małoletniego na podstawie zgody na świadczenie usług, takie przetwarzanie jest zgodne z prawem, jeżeli osoba małoletnia, która ukończyła 14 lat, wyrazi na to zgodę. Jeżeli małoletni nie ukończył 14 lat, takie przetwarzanie będzie zgodne z prawem tylko wtedy, gdy wyrażono na to zgodę lub na przetwarzanie danych wyrazili zgodę rodzice lub opiekunowie małoletniego, a zatem:
- i) jeśli masz mniej niż 18 lat, ale skończone 14 lat, korzystając z usług naszego Serwisu, potwierdzasz, że masz zgodę swoich rodziców lub opiekunów na ujawnienie Twoich danych osobowych Firmie;
- ii) jeśli masz mniej niż 14 lat, możesz korzystać z usług i treści naszej Witryny tylko za zgodą swoich rodziców lub opiekunów.
8.2. Jeśli mamy uzasadnione podstawy, aby podejrzewać, że przetwarzamy dane osób poniżej wieku określonego w tej sekcji, usuniemy dane tych osób z baz danych.
9.Zmiany w Polityce Prywatności
9.1. Niniejsza Polityka może zostać zaktualizowana przez Firmę.
9.2. Wierzymy, że rozumiesz, że kontynuując korzystanie z witryny po aktualizacji Polityki, potwierdzasz, że przeczytałeś i nie sprzeciwiasz się wprowadzonym zmianom.
9.3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Polityki zostanie uznane za nieważne lub niemożliwe do zastosowania, postanowienie to nie wpłynie na legalność i wykonalność pozostałych jej postanowień. Niniejsza Polityka obowiązuje od dnia jej opublikowania na stronie internetowej.